محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

شاهزاده کوچولو

پسر تیر ماهی

1393/1/30 19:16
نویسنده : مامان انسیه
829 بازدید
اشتراک گذاری

یه جا خوندم که پسرای متولد تیرماه فوق العاده به مادرشون وابسته ان و دوسشون دارن حتی بعد از ازدواج..نمیدونی وقتی خوندمش چقدر خوشحال شدمنیشخند

مخصوصا اینکه نوشته بود حتی بعد از ازدواج هم مادرشون براشون مقدمه و در اولویت..خیلی بدجنسم نهشیطان

چکار کنم مامانی دست خودم نیست و دوست دارم همیشه وهمیشه مال خودم باشی...

البته اصلا دوست ندارم که خیلی مامانی باشی و به اصطلاح بچه ننه...اتفاقا برعکس خیلی دوست دارم که مستقل بار بیای و خیلی راحت خودت بتونی واسه کارات تصمیم بگیری و عاقلانه عمل کنی..حتی از همین حالا بیشتر سعی میکنم که با بابات باشی و خیلی تو جمعای زنونه نمیبرمت..مثل جشن خاله که بیشتر با بابات بودی و تو قسمت مردونه..

ولی دوست دارم که همیشه واست مقدم باشم و در اولویت و من و بیشتر از هر کسی تو دنیا دوست داشته باشیچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

خاله الهه
31 فروردین 93 15:14
خاله جون پسرهای تیر ماهی میدونن که چقدر مادر عزیزه. راستی روزت مبارک
مامان انسیه
پاسخ
ممنون خاله جون روز شما هم مبارک
پونه
31 فروردین 93 20:05
وای خدای من چقدر مامانای پسرای تیرماهی از حالا میخوان پسرشونو مامانی کنن!نکنین توروخدا انسی جون دختر نمیدیم به پسرتاااااااااا
مامان انسیه
پاسخ
واااای نه پونه جون باور کن مادر شوهر خیلی خوبییییییییییییییییییییییییییی میشم هااااااا
خاله بهنوش و مهران
3 اردیبهشت 93 9:36
انسی جون داشتیم...؟ از الان واسه عروس نقشه میکشی ها...خخخ. منم خیلی خوشحالم که تیرماهی ها مامانی هستن... خیلی حال میده. البته من که چشمم آب نمیخوره این فسقلی ها، اون موقع حواسشون به مادر باشه... روزت مبارک عزیزدلم. فعلا حالشو ببریم تا بعد...
مامان انسیه
پاسخ
والا بهنوش جون منم چون چشمم آب نمیخوره که اینجور باشن ..میخوام از الآن روش کار کنم ببینم اون موقع جواب میده یا نه
دلسارا
3 اردیبهشت 93 16:50
سلام خاله انسی . من و دلسا با اجازتون شما رو اد کردیم که دوستی دلسا و صدرا جون پایدار باشه .
مامان انسیه
پاسخ
سلام خاله ممنون...ما هم همین کارو میکنیم