محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

شاهزاده کوچولو

نه ماهگیت

1393/1/30 19:03
نویسنده : مامان انسیه
157 بازدید
اشتراک گذاری

نه ماهگیت مبارک پسر گلم..البته ببخشید که یه چند روزی دیر بهت تبریک گفتم آخه این مدت خیلی سرم شلوغ بود..از یه طرف شما گل پسرم مریض شده بودی و تب داشتی و یه شب  من و مامان جون تا صبح بیدار بودیم و پاشویه ات میکردیم..الهی مامان فدات شه ..ایشالا که دیگه هیچ وقت مریض نشی قند عسلم..ایشالا که هیچ مامانی مریضیه بچه اشو نبینه ...الهی آمین

از یه طرفم جشن نامزدی خاله جون بود و حسابی مشغول خرید کردن بودم..

تو جشن شما مثل همیشه آقا و مهربون بودی و با خنده هات همه رو سمت خودت میکشوندی..طوری که اصلا نوبت بمن نمیرسید که بغلت کنم و شما حسابی دلت برام تنگ شده بود و وقتی گرفتمت حسابی برام لاو ترکوندیقلب

تو این مدت که تب داشتی از بس که داروهای تلخ و دادم بخوری دیگه از دستم هیچی نمیخوردی و تا قاشق و دستم میدیدی لباتو محکم میبستی..ولی الان یکم بهتر شدی و بعد از 3-4 روز که فقط شیر خوردی الآن برات سوپ ماهیچه درست کردم و امیدوارم که بخوریش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

هستی مامی طاها جوجو
30 فروردین 93 19:06
عزیززززززززم ماشالله به نی نی خوشمل ما به منم سر بزن طاها کوچولو منتظره
مامان انسیه
پاسخ
ممنون عزیزم ..آدرس وبلاگ طاها جونو که نذاشتی برام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الهه
3 اردیبهشت 93 16:21
نه ماهگیت مبارک پسری ااخی درست مثل کیان دقیقا اونم هیجی نمیخورد و قطره چکون رو کهه میدید خودش رو حسابی تکون میداد...