محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

شاهزاده کوچولو

5 ماهگی

1392/9/25 18:22
نویسنده : مامان انسیه
172 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز من ..گل من ..5 ماهگیت مبارکقلب

صدرای نازم 5 ماه از با هم بودنمون گذشت و من و بابا هر روز بیشتر از پیش شاکر خداوند که شما فرشته کوچولو رو واسه ما فرستاد.

پسر بلای من الهی قربونت بشم که این همه شیطون و ملوس شدی. دو تا کار خنده دار یادت دادیم و وقتی انجامشون میدی من و بابا کلی میخندیم. یکی اینکه زبون در بیاری و یکیم اینکه وقتی ساکتی با انگشت تند و تند میزنیم رو لبات و تو هم همون موقع از خودت صدا در میاریو با این حرکت ما صدات قطع و وصل میشه و خودتم خیلی خوشت میاد و با ذوق آواز خوندن و ادامه میدیزبانتشویق

دیرز رفتیم پیش دکترت و اجازه دادن که غذا کمکی و شروع کنیم. منم امروز یه فرنی خوشمزه واست درست کردم.وزنت 7 کیلو بود و قدت 66 و دور سر 41.5 و دکتر گفت خیلییییییییییی خوب

یه مدته که خیلی اصرار به نشستن داری ولی من نمیزارم که زیاد انجامش بدی آخه جیگمل مامان حالا زوده واس شما

چند روزه که دوباره خیلی کم شیر میخوری و من همش با شیشه شیر دنبالتم. طوری که دیگه تا شیشه رو میبینی دستم جیغ میکشی ولی آخه خودت بگو پسر خوب من چکاررررررررررررررررر کنم ؟؟؟نمیشه که چیزی نخوری

ساعت 5 غروبه و شما خوابی و مامان وقت کرده که بیاد واست بنویسه

مادر جون واست سفره حضرت رقیه نظر کرده بود و حالا میخواد روز جمعه بندازش ایشالا که همیشه حضرت رقیه نگه دارت باشه

هنوزم نیم غلت میزنی و خیلی تلاش میکنی که سینه خیز بری ولی نمیتونی آخه پسر نازم حالا زوده مامانی ولی شما به قول باباعجله داری تمام مراحل رشد و یه ماهه طی کنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

خاله جوووون
27 آذر 92 14:04
خاله فداش شه ک انقد عجله داره زودی بزرگ شه