محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

شاهزاده کوچولو

بدون عنوان

1392/9/26 17:06
نویسنده : مامان انسیه
138 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جون کلی واست لباس بافته منم تند وتند تنت میکنم و ازت عکس میندازم. چند روز پیش بردیمت آتلیه ......شاهزاده کوچولو اونجا خیلی جدی بودی و دریغ از یه لبخند و هرچی من و بابات بال بال میزدیم نمیخندیدی.ایشالا عکسا که آماده شد چندتاشو واست میزارم تو وبلاگ.........امروز بردیم موهاتو کوتاه کردیم خیلی خنده دار و خوردنی شدی.دوست دارم یه گاز گنده ازت بگیرم.........

دردونه مامان حسابی پر جنب و جوش و شیطون شدی و هر چی شیر میخوری تبدیل میشه به انرژی.......باور کن از الان نشانه هایی از نبوغ رو دارم ازت میبینم پسمل خوشگلم  نیشخند       

 

اینم چند تا از عکسای 5 ماهگیت    لاحول ولا قوه الا بالله5 ماهگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

sahar
10 آذر 92 0:30
عمه به قربونت اینقدر ماهی داداش کوچولو
سیده فاطمه
10 آذر 92 22:00
ای دورش بگردم چقدر ماهه محمدصدرا چه عکسای خوشگلیم ازش گرفتی وبلاگشم خیلی خوشگله مامان باسلیقه و مهربون
سیده فاطمه
10 آذر 92 22:02
راستی هزارماشاءالله به موهاش
الهه
13 آذر 92 8:47
انسیه جون مبارکه وبلاگ پسملی جونم عاشق عکس دومیش شدم خوردنییییییییییییییییییییییییییییه لینکت میکنم عزیزم دوست داشتی به وبلاگ محمد کیان سر بزن فقط نظر یادت نره
مهسا
13 آذر 92 23:00
سلام مامان انسی چه کار قشنگی 1 عالمه خاطره جمع میشه که مرور کردنش حس خوبی داره ایشالله همیشه خندون باشه و زیر سایه پدرش و محبت های مادرش بزرگ بشه ... اینام واسه محمدصدراست حتمآ برسونید به دستش[ممنونیم خاله مهسای عزیز]
مامان باراد
17 آذر 92 22:44
سلام انسی جون مامان صدرا خوبی؟ چه لباسای خوشملییییی چه مامان بزرگ خوش سلیقه ای؟ خوش بحالش مبارکش باشه
مامان باراد
17 آذر 92 22:45
راستی به وبلگ پسمر منم بیا اخه هرچی باشه پسمر من تیرماهیه لینکم کن نظرم یادت نره نینا جان ممنونم. لینکت کردم عزیزم
سميرا مامان کيارش
25 آذر 92 0:07
عزيرم صدرا جون تو چقدر بامزه اي خاله خوشبحاله مامانت که اين پسر خوردنيو داره