محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

شاهزاده کوچولو

گریه های مامانی

1392/9/17 15:11
نویسنده : مامان انسیه
119 بازدید
اشتراک گذاری

تازه دو ماهت شده بود که احساس کردم یکم تو ابروت ورم کرده . کم کم بزرگتر  و کبود شد.گفتم شاید با دستت کوبیدی تو صورتت یا موقعی که خواستم آروغتو بگیرم خورده  رو شونم ولی بعد از یکی دو هفته که خوب نشد بردمت دکتر که گفت همانژیومه و ممکنه بزرگترم بشه و تا یکی دو سالگی هم طول میکشه تا جذب بشه .از مطب تا خونه همش گریه کردم . شبم که خواب بودی تا نگاهت میکردم آتیش میگرفتم و تا صبح فقط گریه کردم .آخه حیف از صورت  کوچولوی نازم نیست که بخواد این همانژیومه نامرد روش بشینه؟؟؟؟؟؟؟ خداجونم پسرمو بخودت سپردم امیدوارم که زود زود جذب بشه عزیز دلم . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
8 آذر 92 21:17
ایشالااااااااااااا که خووووب میشه به امید خداااااااااااااااااااااا
مامان شاهزاده کوچولو
26 آذر 92 17:12
سلام خانمی منم یه شاهزاده ی کوچولو دارم .. این مطلب رو که خوندم جا خوردم تو عکسای بعدیش که ماه پسرت طوریش نیست شکر خدا! بیخودی گریه کردی مامان خانمی! سرت کلاه رفته! [ممنون عزیزم .خوشحالم کردی]