محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

شاهزاده کوچولو

بدون عنوان

1392/12/11 0:11
نویسنده : مامان انسیه
113 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بردیمت حموم و بر عکس گذشته ..خیلی خیلی خوشت اومد و اصلا گریه نکردی و کلی هم آب بازی کردی و میگفتی آبه آبه 

بیصبرانه منتظر اون روزی هستم که کامل بتونی بشینی و خودم تنها ببرمت حموم و حسابی خوش بگذرونیم. هنوز 4 دست و پا نمیری ولی نشستنت بهتر شده و بدون کمک یه 5 دقیقه ای میشینی.البته زیاد نمیذارم بشینی چون هر موقع که وقتش بشه خودت میشینی دیگه عزیز دلممممممممممممممقلب

خدارو شکر غذا خوردنت بهتر شده البته نمیدونم چرا بازم خوب وزن نمیگیری.فکر کنم از این لحاظ به خودم رفتینیشخند

پسرم یادم رفته بود که بگم از همون نوزادی حسابی قلقلکی بودی و هستی و به تمام نقاط بدنت حساسی و هر جارو که قلقلک میدم حسابی با صدای بلند میخندی.خدائیش نقطه ضعف باحالیه نه؟؟؟؟؟؟؟؟نیشخند

البته نمیخواستم کسی متوجه بشه ولی اینقدر قلقلکی هستی که همه زودی متوجه شدن.حتی وقتی صورتمو به کمرت میزنم یهو صاف میشی و بلند میخندی..عاشقتم دردونه همیشه بخند مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مهسون
11 اسفند 92 13:55
سلام ممنون مامان صدرا جون پسمل تو هم خیلی نمکیه من هر چند وقت یکبار به وبلاگ پسملیت سر میزنم وزن هفت ماهگیش هفت و سیصد دور سر چهل و دو و نیم قد شصت و نه من خودم هر روز خونه وزنش میکنم وزن امروزش هفت و هشتصد
خاله جوووون
11 اسفند 92 23:13
عشق خاله 4 دست و پا راه نریا شیرین کاریاتو بذار واسه وقتی خودم اومدم