محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

شاهزاده کوچولو

اولین عروسی

1392/12/10 23:53
نویسنده : مامان انسیه
120 بازدید
اشتراک گذاری

هفته ی گذشته عروسی عمه ی شما بود .ظهر بردم گذاشتمت پیش مامان جون و خودم رفتم آرایشگاه و و چون قرار بور مامان اینا دیربیان سالن گفتم که اونا شما رو با خودشون بیارن که اذیت نشی . و من خودم رفتم سالن .الهی قربونت بشم عزیز دلم که با اون تیپ مردونت حسابی دل همه رو بردی. کلی با هم عکس انداختیم و رقصیدیم. شما خیلی خیلی آقا بودی و اصلا اذیت نکردی. همش بغل خاله بودی و خانوما رو با دقت نگاه میکردی که دیدم خوابت برده.بعد از شامم بابایی اومد و بردت پیش خودش و اونجا هم با بابایی و عموت حسابی عکس انداختی..بعدشم باز مامان جون اینا بخاطر تو زودی رفتن و بردنت که از سر و صدا ها راحت بشی..برات یه شلوار جین جلو پیش بندی پوشیدم و یه پاپیون خوشگل هم زدی....

الهی دورت بگردم با این پا قدم خوبی که داشتی و امسال واسه همه ی خانواده سال خوب و پر برکتی بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

الهه
17 اسفند 92 12:21
پس عسکم کو ها!!! از قول صدرا جون
مامان انسیه
پاسخ
خاله الهه.. تو تمام عکسای تکی تکون خورده بود و واضح نبود واسه همین نشد بزارم