محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

شاهزاده کوچولو

6 ماهگی

1392/12/12 17:25
نویسنده : مامان انسیه
163 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم 6 ماهگیت مبارک...نیم سالگیت مبارک......باورم نمیشه که به همین زودی 6 ماه گذشت.6 ماهه که ما باهمیم. 6 ماهه که لطف خدای بزرگ شامل حال ما شده.6 ماهه که صدای گریه ها و خنده هات تو خونمون پیچیده....خیلی خوشحالم .خیلی دوستت دارم..بدجوری وابسته ات شدم.یه جور وحشتناک...خوشحالم که شبانه روز خونه ام و تو رو نفس میکشم.خوشحالم که 24 ساعت در خدمتتمنیشخند

خدایا هزار هزار مرتبه شکرت که این فرشته کوچولو رو بما سپردی

خیلی ملوس شدی....شیطون شدی....بانمک شدی......

وقتی ایستادیم مدام با خنده نگاهمون میکنی و دستات و بالا میگیری که بغلت کنیم.وقتی میخوای صدامون کنی یه صدای مخصوص به خودت و در میاری.البته چند باری بابا و ماما گفتی ولی مطمئن نیستم واقعی بودن یا توهمات مادرانه

از نوزادی عادت داشتی که دستتو تا مچ تو دهنت میکردی ولی الان 2-3 روزه که فقط شستتو میخوری

قبلا یاد گرفته بودی کامل قلت میزدی ولی یه مدت بود که یادت رفته بود و فقط دمر میشدی و بعدشو جیغغغغغغغغغ ولی یکی دو روزی میشه که دوباره شروع کردی و البته خیلی ماهر تر از قبل و تو 3 سوت کل خونه رو میچرخی .عاشقشمممممم

از پا قدم خوب پسر گلم امسال حسابی برف اومد . امروز با خاله نفس و عمه اینا رفتیم برف بازی و از شما هم چند تایی عکس انداختیم. 

اولین زمستون برفیت مبارک قند عسلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

خاله جوووون
28 دی 92 13:59
6ماهگیت مبارک صدرای من چه عکسای ناناسی ایشالا همیشه سالم باشی به زندگیه هممون عشق و شادی بدی خاله دوست داره زیااااااااد عمیییییییق همیشهههههه [پاسخ:مرسی خاله جون.کیکشو گذاشتیم شما که اومدی بخوریم
خاله پونه
29 دی 92 18:12
ای جانم خاله جون سرما نخوری شش ماهگیت مبارک گل پسرم [پاسخ:ممنون خاله پونه. دوستت داریم]
مامان جون
30 دی 92 11:17
مامان جون فدای این عکس های قشنگت بشه خیلی دلم برات تنگ شده 6 ماهگییت مبارک نگران بودم واکسن زدی اذیت بشی که خدا رو شکر مامان گفت سرحالی پاسخ : مرسی مامان جون.منم دلم براتون تنگ شده بیاین دیگه.دایی هارو و هم با خودتون بیارین.بهشون بگو خیلی دلمون واسشون تنگ شده]