محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

شاهزاده کوچولو

بدون عنوان

1392/11/13 18:56
نویسنده : مامان انسیه
113 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشگلم اول از همه اینکه خیلی خیلی I LOVE YOU نیشخند

الان 6 ماه و 18 روزته .حدود یه هفته ای میشه که سینه خیز میری و منم بدنبالت از این طرف  به اون طرف  چون تا کوچکترین چیزی و جلوت ببینی بسرعت نور میری سمتشو تا جایی که جا میشه میکنی تو دهنت.

امروز مثلا خیالم راحت بود که چیزی رو فرش نیست که بخوای بخوریش و داشتم آشپزی میکردم که دیدم صدات نمیاد اومدم دیدم تا جایی که میشده ریشه های فرش و کردی تو دهنت و میجوئی. اخه پسرم وجدانا هیچی تمیزتر از ریشه های فرش پیدا نکردی تا بخوری؟خدا وکیلی ریشه فرش و دست بابایی و دمپایی آشپزخونه و پایه میز از سوپی که من درست میکنم خوشمزه ترن ؟که اونا رو تا حلق میکنی تو دهنت ولی تا ظرف سوپو دست من میبینی لباتو  سفت میبندیمتفکرسوال

یکی دو روزه که یه چند ثانیه ای وزنتو میندازی رو دستاتو پاهاتو جمع میکنی. فکر کنم که میخوای 4 دست و پا رو شروع کنی .الهی مامانت دورت بگردهماچ

بابایی ارشد قبول شده و دیروز شمارو گذاشتیم پیش مامان جون و صبح زود رفتیم اراک واسه ثبت نام و غروب برگشتیم.خیلی خیلی خیلی دلمون برات تنگ شده بود و مدام تو ماشین عکساتو نگاه میکردیم و قربون صدقه ات میرفتیم.

شبا خیلی تکون میخوری و هر بار که بیدار میشم از یه طرف خونه پیدات میکنم .یکی دو شبه بالش میچینم دور تا دورت که نتونی بری و لی بازم سر جای خودت چرخش 180 درجه داری و امروز صبح با صدا خنده بابایی بیدار شدم و دیدم چرخیدی و پاهات تو صورته منه.اگه بیدار نشده بودم احتمالا یه لگد درست و حسابی از شما نوش جان کرده بودمقهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

خاله بهنوش و مهران
14 بهمن 92 2:26
قربونت صدرا جونم که همه چیت مثل مهرانه عزیزم...[قلب مهران هم همش میره سراغ ریشه فرش ها و دمپایی و ... فقط من بفهمم جرا دهنتون رو قفل میکنین برای غذا... من و مامان باید شما ها رو یه لقمه چپ کنیم انگاری راستی قبولی بابا هم مبارک باشه
مامان انسیه
پاسخ
ممنونم خاله.وااااااااااااای چقدر این 2 تا کاراشون شبیه همدیگه است. از طرف من یه گاز گنده از مهران بگیر و بچلونش و بوسش کن بازم ممنون بهنوش جان
خاله الهه مامان آدریان
19 بهمن 92 0:26
آفرین صدرا جونی پس حسابی شیطون شدی.
خاله پونه
25 بهمن 92 17:31
ای جونم به این گل پسرم