محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

شاهزاده کوچولو

شیطونک مامان

1392/10/15 20:00
نویسنده : مامان انسیه
125 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم یه چند روزی هست که حرکات خیلی خنده داری انجام میدی و من بابایی و حسابی میخندونی

میفتی رو شکم و مچ دستتو میکنی تو دهنتو  سرتو میزاری رو زمین..بعدش زانو هاتو خم میکنی و پشتتو میدی بالا و یه تکونی بخودت میدی و یه اپسیلون میری جلوقهقهه

الهی فدات شم با این سینه خیز رفتن خنده دارتقلب

خیلی وقته که غذای کمکیتو شروع کردیم....سرلاک و فرنی میخوری خیلی دوست داری و جدیدا تا ظرف غذاتو دستم میبینی شروع میکنی به ملچ ملوچو زبون در آوردن..البته یه حرکت جدید دیگه هم یاد گرفتی. اونم اینه که  وقتی سیر میشی و دیگه نمیخوای چیزی بخوری  پاهاتو فشار میدی به من و شکمتو تا جایی که میتونی میبری بالا و سرتو میدی عقب بعدشم میخندیماچاوایل قطره آهنتو دوس نداشتی ولی الان خیلی بهتر از مولتی ویتامینت میخوریش..البته یکم با آب رقیقش میکنم و بعدشم کلی آب میدم بخوری و اون دو تا دندون فسقلیتو با دستمال تمیز میکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

الهه
18 دی 92 9:28
اخی خب دیگه صدرای ماهم مردی شده دیگه سینه خیز میره چه جالب دقیقا مثل کیان سرش رو میکنه تو زمین و باسنش رو میدی هوا که بره جلو [پاسخ:وای الهه دیدی چقدر بامزه میشن.همون موقع دوست داری یه گاز گنده ازشون بگیری]
خاله جوووون
19 دی 92 0:33
هزار ماشالا به خواهرزاده ی خوجمل خودم فندق من شیر مامان و غذای کمکیتو خوب بخور ک حسااااااابی تپل مپل شی [پاسخ:خاله هفته دیگه میای؟]
خاله بهنوش و مهران
20 دی 92 1:27
محمد صدرای نازنینم نکنه با مهران دست به یکی کردین که همزمان باهم شیرین کاری میکنین... خیلی حالاتتون شبیه به هم هست گلم... خدا حفظت کنه... ایشالله بیام ببینم مامان از تاتی کردنت نوشته برامون [پاسخ:ممنون بهنوش جان.خیلی خوشحال شدم اینجا دیدمت.مهران و ببوس]
خاله جوووون
22 دی 92 20:58
عخشم 10 روز دیگه میام پیشت