محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

شاهزاده کوچولو

یه موفقیت دیگه

1392/10/6 13:58
نویسنده : مامان انسیه
132 بازدید
اشتراک گذاری

هوراااااااااااااااااااااااااااا پسر م 4 دی ساعت 8 صبح کامل غلت زدی و منم کلی ذوق کردم و همون موقع زنگ زدم به بابایی. دیگه تند و تند غلت میزنی و قل میخوری تو خونه و باید مدام از این ور و اونور بیاریمت.البته خیلی خیلی هم محتاطی و اگه یه چیز کوچولو سر راهت باشه .میمونی و دیگه تکون نمیخوری. آفرین پسر باهوش و قهرمانمخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

خاله پونه
6 دی 92 14:25
آفرین خاله جون ماشالله که اینقدر زرنگی بگو مامان کجاشو دیدی من قهرمان تر از این حرفام بذار چهاردستوپا برم همه ی خونرو میریزم بهم [پاسخ:خاله پونه خیلی مهربونی بوووووووووووووس]
علیرزا
6 دی 92 14:55
ساخت کد بارشی ، کد موس ، کد قالب و ... با کمترین هزینه نمونه کار کد بارشی http://www.raft25.ir/page/b-kodakan برای سفارش یا دیدن کد های دیگه به سایت ما سر بزنین www.raft25.ir
الهه مامان آدریان
7 دی 92 0:48
افرین صدرا جونم انشاالله موفقبت های بیشتر [پاسخ:ممنون خاله الهه.دوستت دارم. خیلی خوشحال شدم اسم خودتو گل پسرتو اینجا دیدم
خاله جوووون
8 دی 92 0:53
آفرین به جیگر خاله ایشالا موفقیت بعدیتو خودم از نزدیک ببینم [پاسخ: خاله جون پس کی میای دیگه ؟؟؟؟؟؟من دندونم دراوردم هااااا]
الهه
8 دی 92 13:46
افرین افرین [پاسخ:خیلی ممنون خاله جون]