محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

شاهزاده کوچولو

بدون عنوان

1392/9/28 19:17
نویسنده : مامان انسیه
94 بازدید
اشتراک گذاری

اگر فرصت داشتم که کودکم را دوباره بزرگ کنم

بجای انکه انگشت اشاره ام را بسمت او بگیرم     در کنارش انگشت هایم را در رنگ فرو میبردم و نقاشی میکردم

اگر فرصت داشتم که کودکم را دوباره بزرگ کنم

بجای غلط گیری بفکر ایجاد ارتباط بیشتر میبودم

بیشتر از اینکه به ساعتم نگاه کنم به او نگاه میکردم

سعی میکردم درباه اش کمتر بدانم و بیشتر به او توجه کنم

بجای اصول راه رفتن اصول پرواز کردن و دویدن را با او تمرین میکردم

از جدی بازی کردن کودک دست بر میداشتم و بازی را جدی میگرفتم

در مزارع بیشتری میدویدم

و به ستارگان بیشتری خیره میشدم

بیشتر در اغوشش میکشیدم و کمتر او را بزور میکشیدم

کمتر سخت میگرفتم و بیشتر تاییدش میکردم

اول احترام به او را در خود میساختم و

بعد خانه و کاشانه اش را

وبیشتر از انکه عشق به قدرت را یادش دهم

قدرت عشق را یادش میدادم

محمد صدرا جان...عزیزکم...

این مطالب و اینجا نوشتم که با دیدن هر روزه اش  برام یادآوری بشه اصول درست رفتار کردن با شما گل پسرم و از همین حالا بهش عمل کنم و در آینده حسرت نخورم و نگم ای کاش ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

خاله جوووون
29 آذر 92 17:51
چه مامانی خوبی هستی شما